Vandring idag

Hej hej bloggen!
Ja jag har inte bloggat på ett tag. Ska nog ta en liten blogg plaus tror jag. För jag har inte tid just nu, jag bloggar när jag kan.
Idag hade vi vandring, jag trodde att det skulle vara skit tråkigt, men det var det faktiskt inte. Det var jobbigt att gå så länge men det var kul att vara med sina kompisar pratade och hade kul. Ja det var jättekul. Sen så grillade vi korv när vi kom ditt sen puttade Ludde i mig (med bikini så ni inte tror att jag badade med kläderna) haha det var faktiskt bra att han puttade i mig annars skulle jag aldrig komma i haha, det blev varmare när man hade vart ett litet tag. Efter det så pratade vi och skrattade sen så hade vi typ vattenkrig så jag blev jätteblöt. Jag frös jättemycket! Sen blev jag lite ledsen för min favorit väska gick visst sönder. Och haha Jeppe putade i mig så mina skor blev blöta. Kunde inte känna mina fötter haha.
Sen efter vandringen så åkte jag och fannie hem till mig vi åt lite, sen så åkte vi till boothcamp det var jättekul fast jobbigt. Haha men ja som jag sa, jag bloggar när jag känner för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0