Jag är HÄR

Skiiiiit dålig upptadering ja jag vet, mindre börja läsa min blogg. Men jag är så himla dålig på att uppdatera mobilinlägg hela tiden. Jag skiter i hur mycket som kollar i min blogg. Jag bloggar när jag kan och vill blogga! Men igår sov jag hos Julia med Fannie, Lucas och Nicole vi hade as kul. Sen idag har vi kollat på killarnas match idag och spelat fotboll i regnet med shorts och allt haha as kallt. Men imorrn ska jag och mamma handla lite snabbt till skolavslutningen. Sen där efter ska jag vara med Julia, Jacob och tror Arvid och Fannie och kanske nån mer. Idag när jag kom hem så hyrde jag och mamma film och solade solarium as skön lördag. Har kollat på en film som hette "Ego" den var verkligen as bra, titta på den vet jag. men nu ska jag kolla "Breaking down part 2" eller hur man stava till det haha men ha det bra puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0