Valborg och sånt

 
Ja igår så var det Valborg, jag hade jättekul. Först var det en tråkig skoldag slutade halv tre efter de så åkte jag och Fannie hem till mig, jag packade om lite efter de så åkte vi hem till Julia. Där var Jacob, Arvid, Rebecca, Nicole och Julia. Vi tittade lite på tv och pratade, sen efter en stund så gick vi till lillplogen, vi köpte pizzaor och sånt. Sen efter vi hade ätit klart så gick vi tillbaks till Julia, vi chillade bara en liten stund sen så gick vi till sjöliden, där skulle vi möta Nicole. Vi kollade på brasan sen så efter de så sov jag, Rebcca och Julia hemmas hos Nicole, Jacob och Arvid skulle oxå få sova hos Nicole men det blev inte så. Alla vi tylomed jacob och Arvid vi gick hem till nicole, vi hade jättemysigt. Jag vet faktiskt inte när vi gick och la oss, det var iallafall inte så sent. Vi vaknade typ runt tio. Vi åt jättegod frukost. Medans de skulle till fotbollsplanen så åkte jag hem. Jag skulle träffat min lilla tönt med han kunde inte idag, vi ska kanske ses i helgen eller nått haha. Men jag bloggar mer senare puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0