Summer

Ja idag när jag var ute med så var det 21°c. 21°C så jag bah "eh jag sätter på mig mina shorts nu". Det var så himla skönt att sätta på sig dom. Sommarkänsla eller vad?
Jag var typ ute i en timme. Jag svettades nästan för det var så varmt, haha jag ville nästan hoppa i. Men jag gjorde inte det haha. Har inte gjort nått speciellt idag, vart i skolan inget mer. Nu är vi alltså ledigai tre dagar plus helgen. Vet inte vad jag ska göra, jag ska typ vara med vänner eller nått. Imorrn så har jag inte utegångsförbud SKÖNT! Men på lördag så fyller min mamma år, jag vet faktiskt inte vad vi ska göra får se lite. 
Imorrn så ska jag alltså till skolan och va där i en timme. Jag ska repa till hemmestafestivalen. Det är typ bara två veckor kvar. Jag hoppas att det går bra för oss. Ja jag får se vad jag gör för nått i veckan, kommer såklart blogga om det då:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0