Sov hos Julia igår

Ja igår så var jag med Julia, Fannie, Arvid och en liten stund med Jajje. Jag kom typ till hemmesta runt fem, Arvid klippte sig så alla vi väntade. Han blev skiiiitsnygg asså! Sen efter det så gick vi till fotbollsplanen, Vi spelade lite fotboll sen så gick jajje med bollen osv. Vi gjorde lite filmer som ni ser där lite längre ner. Ja sen så åkte vi till donken och åt lite middag haha. Sen så åkte jag och Arvid hem till mig för jag skulle byta om ( blev lite för kallt efter ett tag med shorts haha) Och sen packade och oxå till Julia. Sen så köpte vi lite i Ica maxi. Sen så åkte vi hem till Julia. Arvid skulle oxå sova men han fick inte. Så jag och Fannie sov hos Julia. Vi hade jättekul igår kväll. Men jag och Fannie somnade rätt snabbt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0