Sol

Hej bloggen!
Idag gick jag upp typ halv sju. Jag fixade mig iordning sen så gick jag till skolan för att repa till hemmestafestivalen, ja det var kul som vanligt. Sen gick jag och Nicole och satte oss vid en sten, vi pratade och hade jättemysigt. Sen runt tjogo i elva så gick jag till bussen. Så nu är jag ute och bara chilla. Ska inte göra nått speciellt. Bara vara hemma och sola. Jag ska också gå ut en kvällspromenad som jag gjorde igår. Så otroligt mysigt. Jag ska typ göra 300 situps för jag gjorde nått "gilla så gör jag fem situps för varje likes" typ så haha. Ja men jag bloggar nog mer sen puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina svarta trosor?

2013-05-08 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0