Min helg... :)

Min helg har varit gryyyyyymt kul. I fredags sov jag, Nicole, Fannie, Lucas, Jacob, Gurra och Arvid hemmas hos Nicole fast i hennes brosa stuga. Vi hade jättekul. Vi somnade halv fyra och var tvungen att gå upp åtta. Så vi sov i typ tre eller fyra timmar. Det var verkligen jättekul. Sen i går sov jag, Julia, Hanna, Nicole och Fannie hemma hos Julia. Gud va så otroligt roligt fast jag var så himla trött så jag somnade mitt i allt. Idag har vi kollat på killarnas match och träning det var faktiskt kul. Idag ska Hanna och Nicole sova hos mig. Imorrn är det alltså hemmestafestivalen och eftersom jag bor närmast så kom vi fram att vi kan sova hos mig, och idag ska vi gå och lägga oss i tid men kan inte skriva mera. Jag bloggar när jag kan blogga. Bilder kommer lite senare eller nått pusshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0