Jag vet inte vad jag ska skriva

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva på min blogg?
Ni får jättegärna kommentera vad jag ska ha på min blogg är ni gulliga!!
Okej jag kanske kan berätta min dag? 
Ja, har vart i skolan, var så himla trött idag. Har repat idag på musiken till hemmestafestivalen. Idag är det exakt en vecka kvar till hemmestafestivalen. Är faktiskt taggad men kommer säkert gå helt okej. Efter skolan var jag med Nicole, Jajje, Arvid, Rebecca och Mattis, vi gjorde inte speciellt mycket. Vi spelade lite fotboll och sen vet jag faktiskt inte vad vi gjorde. Vi gjorde inte mycket. Jag ville göra nånting i det fina vädret. men men. Det får väl bli en annan gång. Sen när jag kom hem åt jag lite sen gick jag ut med min hund. Hon badade lite haha så gullig så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0