Svar på kommentar

Fråga 1: Jag hittar några bilder från olika sidor som t.ex gina. Då tar jag kort på den och fixar på keynote och då fixar jag lite sådär kommentera ifall du vill ha ett bättre svar:)
Fråga 2: Om man har en macbook så gör man Man klickar på "cmd" till vänster och sen så klickar man på en pil mellan "fn" och den man gör så det blir stor bokstav. Sen så klickar man antligen på 3 så hela skärmen får en bild eller på 4 så du bestämmer hur,vart och storlek du kommer fatta sen haha.
 
 
 
1.
2.
3.

Kommentarer
Postat av: :) :) :)

hej igen.. ;)
Jag känner mig väldig okunnig osv... haha men ellerfall.. :D xD
fråga 1. Den förstår jag, TACKAR TACKAR :)
fråga 2. asså när jag har tryckt på den där pilen och "Cmd" och fyran, vad ska man göra sedan, asså jag tar den storleken jag vill ha men sen då...? kan du förklara lite mer....? HAHA Känner Mig Fett Korkad HaHa!! :) :D :) :)))))

2013-03-05 @ 23:14:33
Postat av: :) :) :)

Hej igeeeeeen...!
Jo jag fattar nu hehe, när jag kållade på mitt skrivbord på datorn var det typ fullt av skärmavbilder haha tack igeen !!!!!!!!!!!
:):) :P

2013-03-05 @ 23:17:37

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0