Studiedag/hemstudiedag what ever

Heej heej bloggen! 
Idag ifall ni inte visste det så är det onsdag. Har vart i skolan plus utvecklingsamtal gick jättebra! Har bara haft en rolig dag i skolan. Imorgon så är det torsdag och vi har studiedag eller hemstudiedag eller vad det heter. Då kommer iallafall Jacob och Adam hit, nu måste jag verkligen plugga de får hjälpa mig haha. Vi kommer säkert ha roligt också. Sen på kvällen runt fem kanske så drar jag till eriksdalsbadet för att möta upp min syster för vi ska åka tillsammans till pappa. Sen när vi kommer dit så äter vi middag och sen så ska jag gå och lägga mig, Vi ska typ gå upp jättetidigt på fredag, ja jag ska ju till Romme med pappa, Maria och Fannie ska bli fett nice. Jag kommer säkert ta några bilder (lägger såklart ut dom) Ledsen för en dålig upptadering. Har verkligen haft fullt upp. 
Jag har städad lite i mitt rum, så nu ska jag gå och duscha så vi ses typ imorrn eller någon annan gång puss.
 
- Bilder från när jag åkte skidor för typ 6 år sen eller nått hahah vet inte var typ sju, åtta år -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0