Söndag31mars

Har brist på bilder hehe.
 
Heej heej bloggen! ledsen att hag knappt bloggade igår. Igår runt ett så åkte jag och min syrra till eriksdalsbadet och badade lite med familjen. Jag gjorde volt från trean JAOW! 
Efter det så åkte vi hem till min pappa, vi möte upp farfar på vägen. Vi åt en jättegod middag, Vi fick påskägg och pengar osv. Efter det så kollade jag på Johan Falk den är så hiiimla bra! Jag typ somnade runt elva tror jag. När jag vaknade så åt jag frukost och fixade mig iordning sen så åkte jag, Fannie och farfar hem. Så nu sitter jag i mitt rum hemma hos mamma och chillar lite.
Jag bloggar nog mer senare puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0