Rubrik-_-

Hej hej bloggen!

Hur har eran helg vart ?
Jag har vart hemma hos pappa. I fredags så kom några kompisar hem till oss. Jag var lite förkyld så ja haha. Det var kul att träffa de igen. Igår så var jag bara hemma själv och tog det lugnt. Dom andra hängde med min pappa till eriksdalsbadet. Jag hade det lugnt och skönt. Sen på kvällen så åt jag och min syrra ben&jerry glass gott gott. Vi pratade och hade jättekul. Jag och Fannie tittade på andra avenyn innan vi gick och la oss. Idag så var vi och tittade på Mora träsk. Det är nått gammalt barnprogram ja men det var jättekul. Just nu sitter jag på bussen på väg hem till mamma. Jag måste plugga no. Jag har no prov imorrn.... Kul.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0