Matilda <3

 
Heej heej bloggen!
Idag är det skola. Idag var den jobbigaste dagen i skolan. Jag kommer inte ta upp om det som har hänt men det är om vänner och mycket mer! Sportlovet det var inte mitt bästa lov. Kändes bara att det räkte för mig att det var slutet. Jag lever livet som det är. Vissa saker kan vara jobbiga och vissa kan vara bra dagar osv. 
Men kommer var mera imorrn. Åh gud! 
Jag klara det. 
Efter skolan så var jag med min bästis Matilda. Vi åt glass när  vi kom hem sen så blev vi lite sugna på mera mat så haha vi blandade olika läsk och åt lite chips haha.
Sen så var båda sugna på popcorn. Vi gjorde popcorn och tittade på en beck. Vi hade jättemysigt. Vi höll på med våra mobiler och datorer. Vi pratade om allt möjligt. JAG ÄLSKAR DIG MATILDA DU ÄR MITT ALLT. 
Sen kanske runt sju tror jag så gick Matilda. 
Nu ska jag fixa mig iordning har jätteont i ögonen från idag......
Imorrn så ska jag hem till pappa ska bli jättekul att få träffa han, jag har typ inte träffat han på en vecka. Han har vart i malmö. Det här var alltså mitt sista inlägg för idag så jag bloggar mer imorrn puss hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0