Idag har jag vart i forum med de finaste

Heej bloggen! 
 
Ja idag är det onsdag, jag har vart i skolan, på onsdagar så är det alltid en chilldag i skolan tycker jag. 
Skolan har blivit bättre för mig. Alla vi har blivit vänner och det är jag glad för! 
Efter skolan så åkte först jag och Hanna hem till mig lite snabbt sen så möte vi Fannie på bussen. 
Jag fick 300kr utav pappa för att handla ett par jeans. Jag hittade faktiskt ett par och sen så har jag hittat ett vit långärmad tröja. Från med nu så ska jag spara pengar tills thailand, Ja om jag ska shoppa där så behöver ju jag pengar haha. Det är faktiskt inte så lång tid kvar om man tänker efter det är ungefär fyra månader kvar, åh gud vad jag längtar, Pappa och Maria (hans flickvän) de har ju hyrt ett poolhus. Jag tror jag kommer ha internet eller nått jag är inte säker en. 
Men jag, Hanna och Fannie hade jättekul i Nacka. Imorrn är det skola med, imorrn så är det bara tråkiga lektioner. Vi ses pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad köpte du för slags byxor?

2013-03-06 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0