Idag fyller min lilla älg år idag

Åh idag fyller min lilla älg 13 år idag. Gud va jag älskar dig. Vi har nästan känt varandra i ett år. Vi har typ bråkat en ända gång. Jag älskar dig så himla mycket. Du är både fin och söt.
Du ställer upp för mig. Ditt  garv din röst jag älskar dig! Du sjunger som en sångfågel min lilla ängel.
Du växer upp så fort men du är fortfarande min lilla bebis.
 Vi har alltid så himla kul med varandra våran humor tillsammans är bara bäääääääst♥. 
Du finns alltid här för mig och jag finns alltid här för dig. Idag är det din dag vi firar när du kommer hem 
J A G   Ä L S K A R   D I G
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh min vackra!!! Saknar dig, men vi ses snart! Tusen pussar o kramar, älskar deeeeej ❤❤❤

2013-03-31 @ 16:17:35
URL: http://beccass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0