Hemma hos papi

Hej bloggen! Ja är hemma hos papi nu. Jag gör inget speciellt, har fixat lite och så tills imorrn. Ska bli så himla kul. Jag borta hela dagen. Jag kommer va helt slut på kvällen haha men jag kommer ha jättekul längtar så fucking mycket. Jag är inne på facebook lite nu och ska snart tvätta bort mitt smink och sen typ sova. jag ska upp halv sex sen så drar vi sex. HAHA shit kommer va fett trött på morgonen haha. Det gör inget. Under bilresan som är alltså ungefär 3 timmar lång, så kommer jag hålla på med datorn, lyssna på musik, sova och plugga lite. Idag så hade jag Arvid, Jacob och Adam jättekul. Vi var typ med varandra i fem timmar eller nått haha. Vi kollade på William Spetz eller vad han heter. Vi pratade och skrattade och vi köpte ben&jerry. Så det blev en hel lyckad dag. Jag möte upp min syrra på eriksdalsbadet för hon jobbade sen så åkte vi till södertälje station och då var pappa där. På lördag så åker jag in till eriksdalsbadet. Jag har börjat simhoppa igen. Ska bli jättekul att hoppa igen. Har inte simhoppat på 3 år så det ska bli kul att börja igen, Jag tränar lördag, måndag och torsdag. Kommer bli fett nice. Bilderna va inte direkt fina de jag tog nyss men behövde nån bild haha. Ni får ha det så bra så ses vi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0