BLALA

Bild från skolan
 
Hej bloggen! 
Idag åkte jag hem till pappa. Jag är här nu ifall ni undra haha. 
Har haft matte prov (nationella) gick skit bra tyckte jag. 
De svenska proven som jag hade för ett tag sen så blev jag riktigt besviken..... jag fick F. Jag började nästan gråta. Jag blev jättenöjd med svenska provet men nepp jag fick F skit kul....NOT! 
Nä men jag blev besviken. Imorgon så har jag ett svenska prov. Hoppas det går bättre en förut.. 
Idag på Nationella så gick det super, jag var inte dirket taggad men jag förstod alla matteuppgifterna osv. 
Efter skolan så gjorde jag inte mycket jag åkte hem och åt Jajjes ben&jerrys. Adam, Jacob och Mattis var hos mig igår och vi köpte ben&jerrys men jajje ville inte ha sin så då fick jag den haha. Den var jättegod. HAHA ifall ni ville veta hehe.... Imorgon är det torsdag kommer inte göra nått speciellt imorrn. Bara tråkiga lektioner imorrn KUL. Efter skolan ska jag väl hem och inte göra ett piss haha. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0