glad påsk bloggen

Heej heej bloggen! 
Ja glad påsk på er. Just nu sitter jag och min syrra framför datorn och äter lite godis från vårt påskägg. Vi åt en jättegod mat med familjen plus farfar. Av pappa och Maria fick jag också en baddräkt och av farfar fick jag 100 kr. Innan jag och Fannie åkte till eriksdalsbadet så fick vi 200 kr av mormor och morfar. Så jag är rik nu mohaha. Asså jag har typ inte mens. Det kom imorse men inte nu konstig eller nått. Jag tränade inte då men jag hoppade där med familjen och då gjorde jag volt från trean skojigt va det haha. Nu ska jag kolla på Johan Falk så vi ses puss hej

Kommentarer
Postat av: Jelena

Otroligt snygg syster <3

2013-03-31 @ 10:58:01
URL: http://Jelenastomic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0