Gå och sova snart

Hej bloggen! Idag har jag vart i skolan, det var sooool idag så skönt. När jag hade lunchrast så gick jag ner med några killkompisar, de spelade stressfotboll jag försökte spela men det gick inte så bra hehe. Men det var skönt att vara ute första skolrasten på hela året haha. När jag kom hem från skolan så åt jag lite mellis och sen så gjorde jag läxor. Jag pluggade också till no eftersom jag har no prov imorrn. Jag är tvungen att göra om det gud va kul........
Jag är rätt taggad iallafall. Jag har bara engelskan kvar sen är jag klar. Tittar lite på tv nu och är inne på facebook. Jag är faktiskt ganska trött hehe kul att veta. Bye.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0