FREDAG YEEAH

Idag är det fredag och jag har tråkigt! 
Jag skulle egenkligen vara med Pernilla men tyvär så har hon blivit sjuk. Typ alla mina kompisar är uppe i åre, fjällen, romme och sälen ahhh blir galen, jag vill också åka skidor. 
Snart så kommer jag faktiskt det. Jag, pappa, Maria och Fannie ska dra till romme en hel dag och åka skidor gud vad jag längtar. Jag får hoppas att jag inte har nationellaprov då! 
Idag har jag, min syrra och två av hennes kompisar städat hela huset. Jag har precis städat klart mitt rum. Det är lite fräschare en förut haha. Idag så fick jag 100 kr av mamma. Jag ska handla lite godis för det eftersom det är fredag. Men jag ska nog bara mysa hemma idag me. Imorgon så åker Matilda, Amanda, Jacob och Arvid hem från sälen åh gud vad jag har saknat de. Jag har haft så tråkigt utan dom! 
 
Sportlovet har vart ganska ensamt.HAHA känns som jag har inga vänner kvar. Alla har ju åkt skidor hela sportlovet medans jag har vart hemma och haft boring haha! 
Under helgen så kommer jag inte göra nånting. 
Sen på måndag är det skola jippi.........
Nu ska jag duscha efter det ska jag äta lite sen under kvällen så ska jag gå och köpa lite godis. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0