DET ÄR FREDAG IDAG

Heej bloggish! 
Idag är det fredag. Jag har vart i skolan idag me. Imorse så kände jag mig lite kraslig, Är lite täppt och lite ont i halsen, Men det gick bra idag. 
Jag har haft två prov idag. Det gick faktiskt bra. Jag slutade några minuter tidigare. Jag gick till bussen direkt. När jag kom hem så åt jag lite äpplen och sen så bakade jag. Jag bakade lite muffins haha, jag va lite sugen. Efter helgen så ska jag äta nyttigare mat osv. I helgen så ska jag hem till papi, vi ska ha några kompisar, vi har inte träffat de på tre år och nu äntligen så ska vi få träffas. Det ska bli jättekul!
På söndag så skulle göra nånting men minns inte vad. Jag bloggar mer ikväll eller imorrn pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0