Dålig uppdatering

Ledsen att jag har inte bloggat på typ två dagar. Jag har haft fullt upp. Både skolan, och här hemma. Jag ska bli bättre lovar. Veckan har varit bra. Har inte gjort nått speciellt. Imorgon är det onsdag, ska inte göra nått speciellt jag ska bara ha utvecklingsamtal runt halv tio tror jag hehe. På torsdag så har vi hemstudie eller vad det heter. Då ska jag vara med Arvid och Jacob. Vi ska va hemma hos mig, vi kommer plugga och har roligt. På fredag kommer jag nog inte blogga. Jag ska till romme med familjen en hel dag, det ska bli så himla kul. I helgen vet jag inte vad jag ska göra, kanske är med någon kompis eller så haha. Det mamma har bestämt sig nu det är att vi ska åka till Åland på midsommar. Kommer bli fett nice att hyra en stuga med några barndomsvänner osv. Det här kommer vara min sommar i år. Vi ses pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0