Dålig uppdatering

Bild från igår.
 
Heej heej bloggen! 
Förlåt för den sämsta uppdateringen nånsin. Jag har tyvär inte hunnit att blogga. Jag har haft grymt mycket läxor den här veckan innan påsklovet börjar... Sorry, jag ska bli bättre jag lovar. 
Idag så har det vart en chill dag i skolan, har haft grymt kul. På idrotten så körde vi styrka och konditionsträning, det var grymt kul. Jag och Amanda va typ bäst av alla vi körde grymt hårt och bäst haha, nä jag skojar bah men det var grymt kul. 
Efter skolan så var jag kvar för jag skulle göra om prov på no provet. Yeees jag fick godkänt. Jag blev jätteglad. Sen efter det åkte jag hem, jag gjorde lite mellis och sen så messade jag mina änglar och arvid HEHE. Sen så gick jag och diskade lite och efter det gick jag ut med min hund och nu sitter jag här i min säng och väntar tills min pojkvän kommer hiiiiit..... Okej det kommer säkert aldrig hända haha. Nu måste jag göra engelskan och svenskan så vi ses puss hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0