Dagen osv

Hej bloggen! 
Idag är det alltså måndag och jag har vart i skolan, det var kul att träffa sina kompisar och allt. Imorrn är alla vi lediga, vi har hemstudie. Jag, Adam, Jacob och Mattis ska vara hemma hos mig imorrn och plugga. vi kommer ha jättemysigt och ha lite kul. Jacob och Adam kommer runt halv elva imorrn vi kommer ha jättekul! 
Har haft det chill idag. Kollat bara på andra avenyn typ hela dagen asså efter skolan haha. Jag har gjort om min header lite. Ja jag vet jag byter ganska ofta, det blev lite fail där längst till höger men nu får det vara så haha, kanske fixar det sen. Jag ska nu gå och duscha sen ska jag städa lite tills imorrn så ha det gött så ses vi imorrn puss hej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0