Början på lovet har vart bäst.

Heej bloggen! 
Ledsen att jag inte bloggade igår men jag hade bästa dagen på länge. Igår efter skolan så gick jag Amanda och Arvid hem till Amanda, Sen efter ett tag så kom Matilda och sen efter det så möte vi upp Jacob på lillplogen. Alla vi sov hos amanda. Vi köpte först pizza och medans vi väntade så gick vi till konsum och köpte lite godis och läsk haha. Vi köpte fyra olika läsk haha. Jag och Arvid delade på en pizza, Jajje hade en egen och Mattis och Amanda delade på en. Runt sju så gick Arvid på sin träning. Så medans vi väntade på Arvid så tittade Jacob, Mattis och Amanda tittade på Johan falk medans jag gjorde nånting annat haha. Jag hänger inte med det haha. Jag ska kolla på det efter jag har varit ute med min hund. När arvid kom igen så började festen haha. Vi spelade pingis och åt godis osv. Sen så körde vi sanning eller konka haha det var jättekul, där efter så hämtade vi madrasser som vi skulle sova på. Vi typ somnade typ tre och vaknade halv tio så ja jag är rätt trött nu haha. 
Jag tyckte det var jättekul! Det måste vi verkligen göra om LOVE IT. 
 
Nu bjuder jag på några bilder från igår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0