BELLO

Heej bloggen!
 
Igår så sov Bella här!
Vi gjorde egna hamburgare haha de var rätt goda. Efter det så åkte vi till slussen när vi var där så var klockan redan nio, vi var tvungna att åka tillbaka för vi skulle köpa lite glass och godis och lite mer. Vi åkte till hemköp och köpte en ben&jerrys till min syrra och en till mig och bella fast vi delade på en, jag köpte en flaska fanta och sen lite godis. medans vi till buss stationen då kom vi på att vi kunde äta jordgubbar med smält choklad så vi köpte det lite snabbt sen så sprang vi till busshållplatsen annars så skulle vi vänta i 15 minuter på nästa så vi sprang. Sen när vi kom hem så gick vi ut med min hund sen så myste vi lite med Fannie, Issa. Vi tog några bilder på bellas kamera. Jag lägger upp dom lite senare.
Vi hade jättekul! Idag så ska jag inte göra så mycket jag ska typ slappa eller kanske va med någon jag får se.
Jag bloggar mer senare pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0