Sista dagen på jullov.

Heej sötisar!
 
Idag är/var det sista. Det jag har gjort va att först möta Hanna sen åkte vi till  hemmesta centrum där möte vi upp Arvid, Rebecca och Matilda för att vi skulle hem till Rebecca. 
Men vi köpte först popcorn godis osv. 
Sen så gick vi hem till Rebecca. Vi hade jättemysigt. Vi kollade på Beck typ hela dan. Sen typ runt fyra så gick vi ut och tog lite foton. åh juste Amanada kom till Rebecca (vet inte när men hon kom iaf)
Vi hade jääääääääättekul! 
Sen efter vi hade tagit bilderna så va Amanda, Matilda och Arvid tvungna att gå så det var bara jag, Hanna och Rebecca kvar. Vi åkte pulka sen efter det så gick jag och Hanna. Och nu är jag hemma. 
 
Ikväll så ska mamma äntligen färga mina ögonbryn så dom blir lite mörkare (så slipper jag måla dom) 
Men det ska bli skönt. Men jag ska gå och duscha nu men vi ses puss puss
 
Först bilder när vi var inne och hade mysigt:
 


Och nu bilder när vi var ute!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0