My friend Amanda

Heej bloggen!
 
Ledsen att jag har inte bloggat på hela dan. 
Men idag var jag i skolan. Det var typ resurs hela dagen. Det var tre lärare som var sjuka/borta. Så det var en chill dag. Men sen efter skolan så var jag med finaste Amanda. Vi var hemma hos mig. Vi gjorde en väldigt god smoothie. Asså den var helt okej men den smakade nog för mycket bananer, men det var helt okej. Sen efter det så gjorde vi kladdkaka. Den var så himla god. Haha vi satte den inte i ungen vi åt bara smeten det är så himla gått. Sen så fick vi lite ont i magen HAHA. Sen så höll vi på med våra mobiler/datorer. Sen så ringde Amandas pappa och sa att hon skulle gå ut osv. Men det var en jätterolig dag med finaste Amanda. 
HAHA vi satte på kläder på min hund haha så söt hon blev haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0