Matilda

Heej heej bloggen!
 
Jag kan berätta lite vad jag och Matilda gjorde lite idag.
Runt ett så kom Matilda hem till mig. Vi gick direkt när hon kom. Vi var kanske framme runt halv två eller nått. 
Min mamma hade lagt in en hundring på mitt kontokort. Det stog att jag hade typ 180 kr och då tänkte jag att det blev 280. Så jag skulle köpa en tröja på H&m men tydlingen menade mamma att jag hade bara 180 kr kvar på kontot. Så jag kunde inte köpa tröjan tyvär. Jag hade letat överallt efter den och då kan jag inte ens köpa den dumma mig själv. 
Men vi köpte en macka var på subway dom har sjukt goda mackor. Vi åt där sen så kollade vi mer i olika butiker. 
Sen innan vi skulle gå så köpte vi lite godis på jam jam. Matilda hängde med mig hem. Vi hade grymt ont i fötterna. Vi tog det mest lite lugnt. Vi pratade, skrattade och kollade på olika klipp på youtube. Runt kanske 6 eller sju jag vet inte direkt så skulle Matilda åka hem. Vi hade gryyyyyymt kul idag tyckte jaaag. 
Här kommer olika bilder från idag puss hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0