Hanna, moa

Heej heej bloggen!
Jag kom precis hem från Hanna. Moa va med också. Vi gick hem till hanna. Vi pratade skrattade och hade jättekul. Moa gick efter en stund. HANNA RITADE vid mitt öga, lite vid pannan och vid kinden JAG FÅR INTE BORT DET BUHUHU. Åh gud hur fan gör jag i skolan då? 
Haha men om man är med i leken får leken tåla. Men jag fick låna en sjuk snygg tröja som Hannas farmor stickade. Åh jag dog typ. Ska ha den imorrn. Så ja. Det var kul att komma tillbaks till skolan skrattade typ hela dan. Efter skolan så kastade Lucas mig i snön TVÅ gånger. Ah mina JEANS. Men men. 
 
Ja ska gå ut med hunden nu så bloggar mer senare puss hej 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0