Bilder osv

Heej heej bloggen! 
 
Just nu ligger jag i min säng hemma hos pappa och ska snart titta på nån film. Det var kul hemma hos farfar. Vi åt god middag och allt det där. Vi köpte godis och fick träffa en del av min släkt. Det var kul. 
Jag och min syrra gick upp till farfar (farfar bor nära den resturangen vi var på) men vi gick hem till farfar och höll på med våra datorer och mobiler sen kanske runt nio, tio så ringde pappa och sa att vi skulle åka hem nu och de stog utanför. Så vi åkte hem, jag lyssnade på musik hela vägen och somnade. Sen när vi kom hem så fixade jag mig iordning och nu ligger jag i sängen och håller på med datorn. 
Men nu kommer bilder från idag: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0