BÄSTIS

Heej bloggen!
 
Ja berättade ju förut att jag var med hanna panna. 
Men vi åkte hem till mig. På bussen så va Adam, filip och Jajje och några till. Adam va så snäll så han kom till oss och satte sig där och vi pratade. KUL........ Men ja ni bryr säker inte. 
Men vi va hemma hos mig. Vi åt en eller två mackor. Min syrra vad hemma. Vi snackade och hade kul. Vi skrattade. Sen så åkte vi till gurra. Vi skulle köpa godis men vi gick och fikade istället. Det var gott. 
Efter det så gick vi in på godishörnet. Vi köpte tuggummi och en ballong HAHA vi trodde det var helium men såklart så var det inte det HAHA FAIL FÖR OSS. Men vi åkte hem sen. Sen efter det så höll vi på med våra datorer och mobiler. Sen efter ett tag typ sex halv sju så gick hon. Men jag hade jättekul idag med bästis älskar dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0