Tisdag idaaaaag.

Heej heej bloggen!
Idag skulle jag egengkligen färga håret men det blir på torsdag istället för min frisör var ledig idag. 
Men idag runt halv fyra så ska jag möta min kusin i slussen. Vi ska åka till liljeholmen och skanstull. Jag ska hämta en hollister tröja och ett par jeans från några kompisar. 
Eller inte direkt kompisar. De hade bloppis på instagram och då skrev jag att jag var intresserad så jag ska köpa idag. Det ska bli jättekul att få de. Jag ska vissa dom sen. 
 
Igår så gjorde jag inte mycket. Jag och min syrras kompis Ida var här. Fannie var och jobbade så jag och ida var här lite. Sen så åkte vi till hemköp för att handla ben&jerrys (det är mycket billigare en hemmakväll och alla) 
Sen så hoppade vi på Fannies buss och sen så myste vi bara hela dan. Vi kollade på ice age. Jag tycker den är jätterolig. Sen så gjorde inte mycket igår. 
Jag vet inte ifall jag kommer blogga mycket idag får se ifall jag hinner annars bloggar jag mer imorrn. Puss hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0