Svar från frågestunden del 2

Olivia T

 vem vill du lära känna bättre? 

Jag vet inte har inte nån att lära känna bättre

hur lång är du?' 

Sist jag mätte mig var jag 153 cm

godis elelr glass?

Vet inte båda är ju lika gott så båda

 

Jelena

 1. Vad tycker du om miiig?? 

Jag tycker du är en jättebra väääään

2.Din bästis 

Har sakt det 

3.Vad har du för kamera i så fall vilken 

Jag har ingen kamera bara mobilen

4. Skulle du kunna klara av dig utan dina vänner 

NEJ!

5. Är du glad och varför. 

Jag är på bra humör om du menar det. Jag är glad det är jag men jag vet inte varför haha 

PUSSS älskar dig

 

en person :)

 Vad skulle du göra om en annan tjej stöter på Ärtan?

Vi har gjort slut!

 

Alba

 3 favoriter ur garderoben? 

katt/hund 

hund

godis/chips 

godis

en snäll vän/flera falska 

en snäll vän

Favoritsmink 

Mina mascaror mitt pudel och min roll on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0