Spooortlov

Äntligen looooov!
Idag efter skolan så åkte jag, Amanda, Matilda, Jacob och Arvid till donken, vi typ snackade länge och åt lite fettomat och sen så åkte vi hem till miiiig. Vi bara pratade sen så var de tvungna att gå. Buhuhu alla de ska åka till Sälen ihop är så avis vill också åka dit. Hur ska jag klara mig utan de i en helvecka? 
Jag får messa de. 
På lovet kommer jag nog bara vara med kompisar, Jag ska också till frisören. Jag ska färga mitt hår till lite mörkare blont. Hoppas det passa mig. Jag ska också till gymmet med min mamma. Det kommer nog bli ett jätteroligt sportlov. 
 
Just nu så sitter jag forever alone i mitt rum och gör inget speciellt. Puss 

Kommentarer
Postat av: sophia

Fin blogg! planer för dagen? :)

2013-02-23 @ 16:01:05
URL: http://sophiaward.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0