Sol!

Heej bloggen!
 
Idag så vaknade vi runt nio. Vi tittade på tv typ till tio elva. Sen så gjorde vi en lyyyyyyxfrukost. Vi typ åt allting haha vi fick as ont i magen efter det haha. Efter det så fixade vi lite oss i ordning och gick ut en liten kortis med min hund. Efter det så lekte vi med hon på min tomt. Vi tog också några bilder som kommer snart. Efter det så åt vi glass med smält hallon åh gud det var jättegott. Snart ska jag packa för jag hem till pappa. Jag kommer säkert blogga mer ikväll. Vi ses puss hej
 



Kommentarer
Postat av: ------------------

varför har ni helstryp på eran hund?

2013-03-01 @ 17:32:58
Postat av: ------------------

Du vet väll att det är bättre att uppfostra sin hund så att den inte drar, som om jag vet inte vad!

2013-03-02 @ 18:54:20
Postat av: ------------------

Och då kan man ha ett snällare halsband som inte stryper hunden

2013-03-02 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0