Örebro

Heej heej bloggen!
Ja just nu är jag i örebro. Jag är på mitt hotell. Jag och min syrra har ett eget hotellrum så vi festar här lite. Nej men imorrn ska vi typ gå sju för vi ska hänga med pappa och allt. Men det ska bli jättekul. Vi ska bada och titta när de spelar in. Men jag kommer säkert takort och allt. 
När vi var framme så gick vi direkt till hotellet vi möte upp pappa och vi åt lite tacos det var jättegott att få lite mat i sig. Men jag ska snart sova. 
Jag kommer inte blogga på eftermiddagen jag kommer nog blogga allt på kvällen. Det var allt jag ville säga men nu kommer det MYCKET egobilder men det var bara för jag hade så tråkigt. Men ha det så bra puss hej 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0