Nationella prov

Första lektionen idag i skola så var det Nationella prov. Jag var så nervös att jag inte skulle klara det! 
Det var nånting om läsförståelse. Jag tyckte det var lite svårt. När klockan var 09:20 så fick man gå om man vart klar och det blev jag inte. Alla gick förutom jag och en annan kille sen efter typ två minuter så gick han också. Jag var inte klar med provet. Jag satt kvar helt ensam. Sen när klockan var ungefär 09:35 så vart jag klar. 
Vi hade rast i typ 20 minuter sen så skulle vi ha ett till prov. Det var nånting om en uppsats. Men det var enklare. Jag var klar i god tid. 
Men jag hoppas att jag kommer få godkänt. 
 
Bjuder på en bild på mig och hannapanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0