Mysig lördag

Heej igen!
 
Efter dom hade spelat in den där tv saken så gick jag och Fannie in på vårt hotellrum. Jag gick typ efter 1 min eller nåt. Men jag åt. Ja det blev tacos igen haha. Det var ändå gott. Efter det så gick vi upp på vårat rum igen, Sen så kom pappa vi snackade lite och allt. Sen så var gick vi till pappa, Maria och Williams rum. Jag och Fannie skulle bara vara där medans pappa och Maria skulle gå och äta och William sov så vi var där nere och tittade på upp. Ja den filmen var bra. Jag åt lite godis. Efter ett tag så kom dom och vi gick upp till vårat rum så nu sitter jag och lyssnar på musik och gör inte så mycket mer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0