My hair

Mitt hår är brunt. Jag är egengkligen blond. Jag använder nästan vilken shampo och balsam. Haha när jag är hemma så tar jag mycket balsam så jag får lenare hår osv. Jag har haft längre hår men typ förra håret så klippte jag mig kort typ till slutet av halsen och nu har det växt väldigt mycket det är lite längre en skuldebladen. 
Jag och min kära mamma har pratat och jag försöker ju få tillbaka mitt blonda hår. Så slutet av feburari så ska jag få färga håret. Förut så ville jag ha mörkt hår hela tiden. Haha en gång så färgade jag mitt hår svart. Jag hade blonda slingor i sommras men jag tog bort de, det var faktiskt inte så länge sen. Kanske i december så började jag håret (hemma) Men det såklart fail. Men ja ifall ni ville undra hur mitt hår ser ut osv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0