Mina töötnosar!

Heej bloggen!
 
Ledsen att jag har inte bloggat på hela dan! 
Men som ni vet så är det måndag och jag har vart i skolan. Jag var sjukt trött. Det var kul att träffa mina kompisar igen. 
Egengkligen så skulle jag vara med Matilda, Arvid och Jajje idag. Men Matilda mådde inte så bra, Arvid skulle typ hem och plugga eller nått och Jajje skulle på träning HAHA så alla dissar mig. 
Men sen när jag gick till busshållplatsen så träffade jag då Adam och Jajje. Adam frågade mig "Får vi äta hos dig innan träningen" Typ så sa han eller nåt. Men då sa jag "HAHA ah visst" 
Jag trodde han skämtade bara men det gjorde han visst inte. Så Adam och Jajje hängde med mig hem. Vi gjorde våfflor. Eller ja de åt medans min syrra gjorde maten haha. 
Vi hade sjukt roligt. Vi pratade gravade som FAN och hade jättekul! Men vi eller DOM. Min syrra gick för hon skulle jobba. Men efter det så diskade vi så inte min mamma så få damp eller nåt haha.
Sen när klockan var kanske kvart i fem tror jag så skulle gå. Haha Adam testade mina hunters, han råkde ta en av mina och en av min syrras, jag har större föter en min syrra. Adam kunde inte få av den andra. Haha Jajje fick hjälpa han medans jag bara stog och garvade. Han höll så mycket i sängen så den hängde med Adam eller hur man ska beskriva det. 
Jag hängde med dom till busshållplatsen, Jag tog med min hund så vi skulle gå promenad. Adam fick hålla i Smilla ett litet tag. Han sprang med Smilla. Smilla sprang för fort, Så adam vurpade så han ramlade i snön. Haha Jag och Jajje garvade medans han låg där HAHAHA. Dom är mina töötnosar. Jag väntade med dom tills bussen skulle komma. Sen så kramades vi och sa hejdå. Jag gick ut med min vovve sen gick jag hem och nu sitter jag här och lyssnar lite på musik. 
Jag bloggar mer senare puss hej
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Har frågestund på bloggen! kommentera gärna!! :) <3

2013-02-04 @ 20:41:27
URL: http://thisismyyliffe.blogg.se
Postat av: Rebeccaaaa

Heeej sötis! Skulle vara sjukt kul om du frågade frågor till min frågestund! Puss & kram / Becca!

2013-02-05 @ 15:50:22
URL: http://beccass.blogg.se
Postat av: Nicco

Har en frågestund, skulle vara roligt om du ville kommentera! :)

2013-02-05 @ 16:11:15
URL: http://lifeasnicoleee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0