Lördag i örebro

Heej alla kära bloggläsare! 
 
Ja det var en tråkigt rubrik okej det är det alltid men ni får tåla det. 
Men ja idag har det verkligen vart en skojig dag.
Jag gick upp sju. Jag fixade mig iordning sen efter det så gick jag och min syrra ner till frukosten, vi åt sen så gick vi upp igen och borstade våra tänder. Efter det så gick vi till badet. Vi kollade lite när alla kändisar tränade. Sen kl tio så öppnade äventyrsbadet. Det är Sveriges största äventyrsbad. Åh gud vi badade jättemycket det var jättekul. Det fanns rutschkanor och så fanns det en rutschkana som var som en stro ström med det var typ som man va i djungel men det var verkligen jättekul. Jag Fannie och min halvbror William badade jättemycket. 
Om jag var er så skulle jag åka dit det var verkligen jättekuuuul!
Men så åt vi lunch och sen så gick vi till vårt rum. Jag sov typ i en timme. Jag var jättetrött. Sen efter det så fixade jag mig iordning för sen så skulle vi gå till badet igen för kolla på alla kändisar köra sina hopp osv.
Min pappa kommer fan bli känd haha.
Det kommer börja den 12 mars tror jag de sa. Hoppas ni kommer kolla på det då.
Bjuder på olika egobilder och lite andra bilder puss hej
 
 
 
Inte så bra bilder på äventyrsbadet men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0