Liten förändring har det väl blivit?

2009 var alltså 9 år då. Blondin och gick i 3:an
 
Början av 2011, Då gick jag alltså i 5:an, hade inget smink. Jag var mörkhårig då.
 
Ja höst terminen på 2011, var korthårig och lite blond orange hår.
 
Slutet på 2011, Var ungefär svart hårig. 
 
Första bilden från min iphone 2012.
 
Runt april eller maj så klippte jag mig lugg och slingade mitt hår till blonda slingor.
 
Sommaren 2012, Blonda slingor började använda smink och måla mina ögonbryn och började i högstadiet efter sommarlovet i hemmestaskolan.
 
Hösten 2012 träffade jag mina underbara vänner, började i en ny klass och skola
 
Början på vintern 2012. Jag blev starkare, haha jag slutade måla mina ögonbryn och färgade de istället. 
 
2013 Kommer bli mitt år. Slutade måla mina ögonbryn, mitt hår har växt lite :D. Just nu är jag lite brun orange men ska färga det till mörk blond. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Du har hotroligt fint hår Wilma :)

2013-02-26 @ 18:25:29
URL: http://emmaolssons.webblogg.se/?tmp=226619

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0