Jacob och Adam jaow

Ja, idag var jag med Adam och Jacob igen. Egengkligen skulle Lucas va med men jag vet inte vad han skulle göra, han kunde typ inte eller nåt. 
Men jag, jajje och Adam åkte till gurra för vi köpe lite grädde och våfflor. 
Efter vi köpte det så åkte vi hem till mig. Vi gjorde våfflor. Vi pratade, skrattade och hade såklart jätteroligt.
Vi gick in till min rum efter ett tag. Vi höll  på med våra mobiler. Iaf dom!
Men ja vi hade sjukt roligt. 
Sen efter ett tag vet inte när men de skulle åka hem så, jag vill gå med de till bussen. Jag tog med min vovve. HAHA Adam tog henne igen. Jag och Jajje sprang igen så Smilla skulle springa efter. Sen så fick jag en skrattattack så jag stannade till medans Jajje sprang och Adam och Smilla efter! HAHA Adam ramlade igen höll på att kissa på mig men det gjorde jag inte ifall ni undra...
Jag sa hejdå sen så gick jag ut en promenad med min lilla vovve. Men jag bloggar mer senare puss hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0