Gymmat med mina underbaraste <3

Heej heej bloggen! 
Ja jag kom ungefär hem nyss. Ja idag har jag vart i skolan roligt som vanligt! Efter skolan så gick jag och Amanda hem till henne för Amanda skulle packa lite tränings kläder, efter det så möte vi Mattis på vägen. Vi gymmade på gurra badet. Jag har faktiskt aldrig gymmat förut, det var sjukt roligt. Haha vi stog och såg ut som idioter för vi inte visste vad vi skulle göra. Allt var typ fullt. Men vi tränade typ i en och en halv timme ungefär. Vi hade verkligen sjukt kul. Vi tränade så vi blev helt svettiga. Sen när klockan var ungefär sex så gick vi till omkläddnings rummet och tog på våra jackor och sen så gick vi och köpte nånting som var fett gott men minns inte vad heter! Vi hade grymt kul 
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0