Det är måndag idag

Heejheej bloggen!
 
Ja idag är det måndag. Jag har inte gjort så mycket idag. Jag har vart i skolan. Den här veckan så är det projektvecka. Asså jag vet inte varför det heter projektvecka. Men man får typ jobba med nåt av ämnena mera. Det är svårt att förklara. Men man jobbar iallafall. Men idag så hade vi flätan jag går i 6:1 förra gången så hade jag musik och nu så tror jag att vi har hemkundskap. Men vi hade iallafall det idag. Det var faktiskt jättekul! Vi bakade kakor, vi fick välja mellan kola kakor eller chokladsitts. Vi gjorde chokladsitts jag clara och Amanda. Vi ska typ fika alla 6:or på fredag. Våra blev bäst. HAHA. 
Ja, jag tyckte det var jättekul. 
Sen så hade vi typ en timmes lunch rast. Sen så hade jag typ bara engelska hela dan så det var fett chill. 
Jag åkte hem. Jag tog bussen med mina bästisar Adam, Jeppe och Jajje. Ja vi typ bara pratade hela bussresan sen så skulle jag av och nu sitter jag här i vardagsrummet och gör inget speciellt. 
Jag ska snart gå ut med min vovve. 
Imorgon så är det tisdag. Det är typ som idag jag kommer göra i skolan eller nåt. 
Efter skolan imorrn så drar jag hem till pappa.
Jag bloggar mer senare puss
 
- Bild från hemkundskap med Clara, Amanda och jag -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0