Dagen

Idag åkte jag hem från pappa, När jag och min syrra kom till söder så möte vi upp mamma och då åkte vi till ekerö. Mammas bästa kompis bor där vi skulle besöka dom lite. 
Hennes barn har jag känt i hela mitt liv. De är som mina bröder. 
Vi var inte där så länge. Vi åkte kanske runt tre fyra vet inte direkt. Det var kul att träffa de igen. 
Men snart så drar jag till donken för att träffa Jajje och Adde. Jag har aldrig träffat Adde förut. Han ska börja i hemmesta. Vi har kikat lite och han är jätteschyst. Det ska bli jättekul att träffa han men måste gå nu puss hej
 

Kommentarer
Postat av: Nora

Hej!
Jättefin blogg du har ♥ Titta gärna in på cheri.blogg.se :) Kram ♥

2013-02-17 @ 19:55:41
URL: http://www.cheri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0