Alla hjärtans dag♥

Hej bloggen!
 
Ja idag är det alla hjärtans dag som alla vet. 
Idag när jag kom till skolan så kramade jag alla mina kära vänner. Min pojkvän va sjuk så han var inte i skolan. Det var inte den "alla hjärtans dag" som jag hade tänkt mig men men. Hoppas det blir bättre nästa år. 
När jag kom hem så var min syrra hemma. Hon är sjuk. Jag skulle överraska henne med Issa och godis. Hon var glad en stund men sen så började vi bråka osv som vanligt!
Min älskade mamma var så snäll mot mig så jag fick en gullig lapp och choklad plus en hundring. Blev så glad♥
Sen så kom jag och Issa hem. Fannie blev såklart inte glad när "JAG" kom hem. Men men. 
Hoppas nästa " Alla hjärtans dag" blir bäst....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0