10:17

Heej heej bloggen! 
 
Asså shit jag vaknar så tidigt när det är helg eller lov, jag vet inte varför! 
Men jag hade visst somnat på soffan.
Idag så skulle egengkligen min kusin komma idag men hon skulle va med sin kompis så imorrn kommer hon hit. Vi kommer ha jättekul! Jag tror ida kommer hänga med oss till frisören osv. 
Men vi kommer ha bäst imorrn. Jag vet inte vad jag ska göra idag. Fannie kompis Ida är kvar här så länge fannie jobbar. Så jag och Ida kommer väl göra nått. 
Jag gör inget speciellt nu. Jag ska strax gå ut med min hund efter det så ska jag städa lite i mitt rum och duscha. 
Jag bloggar mer sen puss hej. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0