Träning och mycket mer

Ja haha hej bloggen!
Idag var jag ju i skolan hade jätterolig dag haha skrattade typ hela dan haha. Efter skolan så åkte jag och åt lite mellis , efter det så gick jag ut med min hund i regnet skitkul asså....
Efter det så gick jag till bussen, jag byte ut en stickat tröja till ett par jeans och sen så åkte jag till bredäng och köpte en tröja av en tjej. Båda sakerna var sjukt snygga! Efter det så gick jag till träningen, det var faktiskt kul att träna igen. Aa så nu sitter jag på bussen på väg hem. Om jag ska ärlig så är jag jättetrött. Jag ska äta och fixa mig iorning sen ska jag sova så det här blev ett tråkigt mobilinlägg, men vi ses imorrn puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0